FANDOM

Piesek Dudek
Dudek.png
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Biały
Gatunek Połączenie każdego gatunku psa
Stowarzyszenia Turbo Ukryta Fajna Ferajna
Zawód Tajny agent
Miasto Petropolis
Debiut Partner doskonały
Postać

“Zawsze mówić prawdę, nie brać rzeczy, które wcale nie są twoje i nie gryźć pupy przy ludziach!”
[[Piesek Dudek |Piesek Dudek]], Partner doskonały

Piesek Dudek jest głównym bohaterem serialu. Mimo że wciąż jest tylko szczeniakiem, Dudek posiada serce sfory dorosłych psów. Nie ma strachu, a także spodni. Będąc pod surowymi obyczajami matki, urodził się, by zatrzymać wszystkie niegodziwości i podłości w jego mieście! Gdyby tylko mógł dowiedzieć się, jak postępować z ostatnią regułą.

Choć goni kości i piłki, Dudek daje radę wszystkiemu, by utrzymać ulice Petropolis wolne od przestępstw. Ale to nie znaczy, że wszystkie rzeczy zawsze idą gładko. Dudek jest "armatą" i ma sposób ingerować w rzeczy zanim naprawi je. Dlatego szef dołączym mu partnerkę Kicię Kotowską która darzy do niego uczuciem. Razem toczą walkę z D.O.O.M.'em.

Dudley jest dubbingowany przez Jerry'ego Trainora w wersji oryginalnej, który jest najbardziej znany z roli "Szalonego Steve'a" z Drake'a i Josha, jak również "Spencera Shaya" z iCarly. W Polsce, głosu Dudkowi użyczył Grzegorz Kwiecień.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Dudek jest mieszańcem ras psów.Jest psem o niebieskich oczach. Ma białą sierść i czarną bluzę. Nie nosi spodni, ponieważ nie widzi swojego ogona, chociaż są przypadki w niektórych odcinkach (Szczenięca Miłość, Podróżnik w czasie). Jest niski.

OsobowośćEdytuj

Dudek jest określany jako nie znający strachu. Uwielbia łapać złych przestępców. Ma tony psich umiejętności, które czynią go ostatecznym skrzyżowaniem ras psów i niesamowitym zwalczaniem przestępczości. Ma najlepsze umiejętności z każdej puli genowej pieska (jak również ma część koziołka). Z prędkością charta, nosem ogara i uderzeniem boksera, nie może być zatrzymany. Jest jednak rozlazły, pobudliwy i wrażliwy na piłki i kości. Wyraźnie nie jest wyszkolonym psem i zachowuje wiele cech regularnego psa, m.in. goni swój ogon, gryzie tyłek i goni za piłkami tenisowymi. Poza tym, jest całkowicie zależny od jego mamy w domu. Lubi także pić wody toaletowe, nawet w szklance.

Relacje z innymi bohateramiEdytuj

  • KESWICK.
Kiedy Dudek został przyjęty do TURBO Keswick był zdezorientowany i zdziwiony skomplikowanym DNA Dudka.  Ze względu na postawe Dudka, Keswick nauczył się tolerować jego niedojrzałe sposoby i potrafili się dogadywać. Jak narazie są lekkie przyjazne stosunki.
Keswick i Dudek.png

  • SZEF. Szef toleruje lekkomyślnego nowego rekruta. Ma nadzieję na jego umiejętności i że, pomoże im łapać przestępców.
  • KICIA KOTOWSKA. Jest partnerką Dudka. Trenuje go by był, jednym z najlepszych agentów TURBO. Relacje Dudka i Kici zaczyna się ja miłość-nienawiść, ponieważ często się kłocą ale późniejszych odcinkach potrafią  się dogadywać. Kicia polubiła Dudka, i fani bajki podejrzewają, że mają jakiś związek
    Dudek i Kicia.png
    .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki